Tuesday 27 April 2010

Kembali Pulang..

Mas Airlines

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah... exam sudah selesai..tidak sabar hendak pulang..rindu sangat dengan bapa dan mama..
insyaALLAH esok (28/04/10) saya akan berlepas pulang ke Sabah setelah sekian lama meninggalkan rumah kerana kewajipan yang perlu saya tunaikan..ermm..Genap 5 bulan juga saya tinggalkan rumah, iaitu bermula daripada 28/12/09-28/04/10... Macam tak percaya je saya boleh bertahan..Alhamdulillah..walau Laut China Selatan memisahkan saya dengan keluarga, namun mereka tetap dekat di hati...(ayat jiwang..hahhhaa)..

Kepada semua kawan-kawan dan Sahabat seperjuangan, jangan pernah lelah menuntut ilmu.. kita sedang berjihad di jalan Allah, insyaALLAH semoga ALLAH redha dengan kita..dan selamat bercuti, insyaALLAH ada jodoh bertemu semula..

Blog ini akan ditinggalkan sementara..kerana saya nak bercuti..jadi, blog tak dapat nak "up date" la.. sabar ya wahai blog, insyaALLAH panjang umur kita jumpa lagi..

Ya ALLAH permudahkanlah perjalananku..semoga perjalan esok dan seterusnya mampuku hadapi dengan izin dan redhaNya..

itu je la...
sekian...

wassalam...

3 comments: