Thursday, 14 October 2010

Muhammad Haiqal Hanafi

Allahumma Solli 'ala Saiyidina Muhammad
Wa 'Ala Ali Saiyidina Muhammad



Muhammad Haiqal Hanafi, dilahirkan pada 23 Julai 2010, bersamaan 11 Sya'ban 1431H.
Nama yang indah, semoga membesar menjadi insan yang mulia dan soleh semulia namanya.
Siapa Haiqal pada aku? hehehe ^_^

**maaf, gambar terpaksa di delete atas sebab-sebab tertentu**
ya, Dila tengah dukung Haiqal.. comelkan .. kami comel..hahaha
sebenarnya, Haiqal anak jiran aku..
sebab aku sukakan bayi, jadi selalu juga aku ambil Haiqal untuk jaga dia..


ha.. yang ini pula abang aku.. dia pun suka dengan bayi dan kanak-kanak ..kot la
sebab budak-budak suka dengan dia, ndak taw lah kenapa..
tapi, macam ada ciri-ciri bapa mithali sudah ni..hahaha
jangan marah ya Dil.. ^_^

**maaf, gambar terpaksa di delete atas sebab-sebab tertentu**

ha.. aku lagi dengan haiqal..hehehedia ni ndak banyak ragam, baby yang cool..tidak selalu menangis, masa lapar baru menagis..so, Haiqal termasuk dalam golongan bayi yang mudah..
bertuah ibu bapa yang dapat bayi mudah..tapi, tidak lah bermaksud tidak bertuah dapat bayi payah..bezanya,bayi mudah..mudah dijaga masa bayi sahaja..bila dah membesar, dan dalam tempoh umur 3-4 tahun,subhanallah..macam-macam ragam sudah...waahhhhhh...macam ada pengalaman jak kan?? ndak la..hanya perkongsian ilmu yang dipelajari

**maaf, gambar terpaksa di delete atas sebab-sebab tertentu**

siapa pula yang dukung Haiqal ni?? ni la kak jun..hehehe, comel pula dia dengan Haiqal kan?? ada sudah ciri-ciri ibu mithali, sampai terselak baju Haiqal kena dukung..hehehe..bha jun, sampai seru nanti, jangan tunggu lama-lama ya..hahahah ^_^

p/s: rindu dengan Haiqal, ndak sempat jumpa dia sebelum balik upsi..tengok gambar jak la..mesti besar sudah dia kan, ndak pa..tunggu kak dila balik ya..hehehehee

1 comment:

  1. huuhuhu...cute... cumil2 nie...

    ReplyDelete