Sunday 6 March 2011

Buku-buku..

image by Tori


Assalamualaikum wbk..


Alhamdulillah..Pesta Buku & Informasi yang sedang berlangsung dan akan berakhir pada hari sangat banyak manfaatnya. Syukur, bila berkisah tentang pesta buku mestilah cerita pasal buku. Ok, memandang setiap insan ada hobi masing-masing, aku pun ada juga dan salah satu hobi aku, suka kumpul buku. Kalau masa sekolah dulu, budak perempuan memang suka baca novel, dan yang pasti mesti novel cinta. Mungkin bukan semua, tapi daripada pengalaman aku sendiri memang ramai yang suka dengan novel cinta terbitan alaf 21, siap dengan penerbit lagi.. 


Tapi, itu semua kisah lama.. sekarang pun aku memang suka dengan buku tapi agak kurang untuk membeli novel cinta terbitan alaf 21. Sebabnya sekarang lebih cenderung untuk beli novel Islamik pula terbitan galeri ilmu dan PTS. Novel juga, dan memang akan ada cerita tentang cinta.. itu fitrah semua insan suka dengan cinta, kan? ^_^ 


Sebenarnya, aku tengah menunggu Pesta Buku Antarabangsa 2011, yang akan diadakan pada bulan April nanti kat PWTC, tahun lepas pun ada pergi dan beli agak banyak juga la. Tapi, tahun ni tak pasti lagi, sebab bulan 4 nanti dekat dengan final exam dah..Jadi, memandangkan tak pasti lagi nak pergi atau tak, aku pun beli la buku kat pesta buku yang kolej aku buat ni. Antara buku yang di beli..


novel ni..best..

buku panduan solat malam..

buku ni pun best..

yang ni buku cerita, special for my younger sister.. Indah, for you ^_^

p/s: tuntutlah ilmu sampai ke liang lahad..

3 comments:

  1. hehe..budaya membaca budaya org cemerlang..
    baca kisah firaun bertaubat

    ReplyDelete
  2. hee.. now, kawan ajar baca through online ^_^ trend baca buku ditinggalkan T_T

    ReplyDelete