Tuesday 23 November 2010

Nukilan Buat Emyl

Emyl Syaleh Bin Nurdin


Assalamualaikum . . .


Entry ni khusus buat adik aku yang sedang menduduki SPM. Selamat maju jaya! Tidak mahu cakap banyak, doaku buatmu, semoga kau mampu menjawab soalan dengan baik. Hari ni first paper kan, esok dan seterusnya. Budak pure science selalunya habis exam awal, tapi berderet la. Apa-apa pun, jadikan SPM sebagai medan perjuangan zaman akhir persekolahan. Luahkan semua yang sudah dipelajari sejak di form 4.. 


Terharu aku dengan bapa cakap dengan aku pagi tadi, "doakan adikmu, dia SPM hari ni".. eya, aku sentiasa doakan kejayaannya. Biarlah dia boleh jawab dengan mudah dan mendapat kejayaan yang lebih baik daripada aku..hehe..


tiada  kejayaan yang datang . .
tanpa usaha yang gigih . .
bersusah-susah dahulu . .
besenang kemudian . .

lagu Remaja UNIC


p/s: Bittaufi wan najah fil SPM bro..mumtaz ya!! ^_^

No comments:

Post a Comment