Sunday 10 July 2011

Rindu Aku

miss you by anarchsoul devianart




Rindu aku kau di sampingku
Saat ini kita berdua
Saling menjaga di antara kitaRindu aku kau hadir di sini
Saat ini kita berdua
Saling mendoa kepada Illahi..

Di jalanNya kita tuju ampunanNya
Kita bersama kan menggapai rahmatNya
Di cintaNya kita kan tuju ampunanNyaKita bersama kan meraih ridhoNya

Rindu aku kau di sampingku
Saat ini kita berdua
Saling menjaga di antara kita
Rindu aku kau hadir di sini
Saat ini kita berdua
Saling mendoa kepada Illahi..
Di jalanNya kita tuju ampunanNya
Kita bersama kan menggapai rahmatNya
Di cintaNya kita kan tuju ampunanNya
Kita bersama kan meraih ridhoNya
Kita kan bercerita saling berbagi asa
Berbagi suka cita kita bersamasaling menasehati di dalam kebenaran dan kesabaran

Kita kan bercerita saling berbagi asa
Berbagi suka cita kita bersama
saling menasehati di dalam kebenaran dan kesabaran
Kita kan bercerita saling berbagi asa
Berbagi suka cita kita bersama
saling menasehati di dalam kebenaran dan kesabaran
Duhai dindaku . . Rembulan hatiku


P/s: tertarik dengan lirik lagu ni.. memberi kedamaian dan ketenangan..rindu aku akan diriMu..


sebutir air mata yang jatuh kerana keinsafan adalah lebih baik daripada sejuta mutiara di dasar lautan, sejernih wajah kerana wudhu yang sempurna adalah lebih bercahaya daripada kilauan segunung emas permata, sesuci hati kerana cinta ILAHI itulah hakikat cinta yang abadi..

No comments:

Post a Comment